Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Κουμπαράδων συνέχεια.....



Μεταλικό κουτί του καφέ......χαρτοπετσέτα....κορδελίτσες......έτοιμος ο κουμπαράς!

                                                                               

   Πλαστικό δοχείο από υγρό απορυπαντικό πλυντηρίου.......στολίστηκε και παρουσιάστηκε!

Αν θέλετε να δείτε κι`άλλους πολλούς-πολλούς κουμπαράδες μαζεμένους......μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα: drasigreekblogger.blogspot.gr                                                                                                                                                      

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα,Χρυσούλα!!Δυο δυο,βλέπω,τους φτιάχνεις τους κουμπαράδες!!!Πολύ όμορφοι και οι δύο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευφάνταστοι και πανέμορφοι!!!! Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αψογοι και οι δυο!! Μπράβο, Χρυσούλα μου! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα κι εσύ δε πας πίσω....μεγάλη η προσφορά σου στους κουμπαράδες. Πολύ σικ ο πρώτος, ιδιαίτερος ο δεύτερος... Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι κάνουν τα πιο απλά υλικά, βρε παιδί μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
    ΤΑΡΑΤΑΤΖΟΥΜ ΤΑΡΑΤΖΟΥΜ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΤΑ 200!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΑΝΤΕ , ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΠΑΛΙ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!
    ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε περιμενω στο μπλογκ μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ευρηματικότητα σου μου αρέσει!!!πολύ όμορφοι και οι δυο!!την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και οι δυο πολυ ομορφοι αλλα μας εκλεψε την καρδια ο δευτερος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρυσούλα μου, θέλει πολύ φαντασία να μεταποιήσεις ένα πλαστικό αντικείμενο σε κάτι τόσο όμορφο ! Εύγε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλο φθινοπωρο Χρυσουλα!Βλεπω εκανες και συ κουμπαρα πλυντηριου.Και οι δυο ομως ειναι πανεμορφοι!!!Καλη συνεχεια και πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπέρα!!πολύ ευρηματικοί κουμπαράδες!!!!
    καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλοί, ο δεύτερος πιο ωραίος,
    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπράβο..πολύ ωραίοι..ειδικά ο δεύτερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλως σε βρηκα φιλη μου!
    Τελικα ολα μα ολα τα αντικειμενα αν εχεις μερακι μπορεις να τα μετατρεψεις σε θησαυρους!!
    Μπραβο!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου! Πρ'ωτη φορά είδα με δοχείο απορρυπαντικού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά οι φασαρία από τα ταρατατζούμ της Ρένας ακούστηκε μέχρι την Αθήνα... και έτρεξα να δω τι συμβαίνει!!!χα!χα!χα! και τι να δω δύο υπέροχοι κουμπαράδες.... και το Νο 200 να το χτυπά η Χρυσούλα!!!! Άντε να τους κάνουμε τουλάχιστον 500!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφοι Χρυσούλα μου!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΣΕ ΑΨΥΧΑ ΔΙΝΕΙΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ,ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙΣ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟ Η ΠΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ/ΜΗΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!
    ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. telioi oi koumparades sou Xrusoula..polu omorfa auta pou ftiaxneis.kalh sunexeia me toso omorfes dhmiourgies..filia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή