Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Χειροποίητοι κουμπαράδες απο ανακυκλώσιμα υλικά...



Στην προηγούμενη ανάρτηση μου αφήσατε
πολλές και όμορφες ευχές.....
Σας ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!....κι`εύχομαι για εσάς:
ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!!!

Έχω ετοιμάσει μερικούς ακόμη κουμπαράδες από ανακυκλώσιμα υλικά....προορίζονται για την έκθεση που διοργανώνει η Δράση Ελληνίδων Blogger...τα έσοδα της οποίας
θα διατεθούν για τις ανάγκες του παιδικού χωριού SOS.

                                   

Έ....να μην κάνω κι`εγώ ένα μοντελάκι;.....
προσαρμοσμένο στην εποχή....ντύθηκε ζεστά....
ολόμαλλη παρακαλώ η ζακετούλα....
και κασκολάκι στο λαιμό....

                                              
         Τα γυάλινά μου.....
                                                           
                                          

                           
                       


                      

Κι`ο τελευταίος μ`ένα χριστουγεννιάτικο θέμα....

                       
Η πίσω πλευρά......

Αυτά με τους κουμπαράδες....εδώ σταματάω
για να πάρουν σειρά και τα bazaar....
αν όμως προλάβω στο τέλος ...θέλω να κάνω κι`άλλους....


Σας εύχομαι μια όμορφη βραδυά!!!

29 σχόλια:

  1. Καλά, είναι πολύ όμορφοι! Και τί ποικιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσούλα μου οι κουμπαράδες σου είναι όμορφοι. Καλή συνέχεια για τα bazzar.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικοί οι κουμπαράδες σου,Χρυσούλα!Γεμάτοι με έμπνευση και μεράκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου Χρυσούλα μου! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο καθένας έχει την ομορφιά του και τη δική του "προσωπικότητα" ! Το κοινό τους σημείο είναι ότι και οι 5 είναι καλοδουλεμένοι και προσεγμένοι! Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΩΡΑΙΟΙ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλοί όμορφοι!!!Καλή συνέχεια με τα bazaar!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xρυσούλα,οι κουμπαράδες σου είναι πανέμορφοι!Μπράβο!Πολύ καλή η προσφορά σου!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ΄αρέσουν πολύ τα ντυμένα βαζάκια !!! Μπράβο Χρυσούλα μου που είσαι ακούραστη και κεφάτη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ!!
    ΚΣΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Χρυσούλα.Τι ομορφιές είναι αυτές!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι υπέροχοι! Ο καθένας ξεχωριστός και ιδιαίτερος! Μπράβο και καλή συνέχεια με το Bazaar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παρα πολυ ωραια δουλεια..πολυ χαιρομαι που ολοι δουκλευουμε πυρετωδως για αυτο το bazzar!!!!
    Kατι σημαινει αυτο!
    Σε φιλω, καλη σου μερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσούλα μου,
    οι κουμπαράδες σου μου αρέσουν πολύ!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι όμορφοι και διαφορετικοί μεταξύ τους!! Πυρετός στους κουμπαράδες πάντως!! Ολοι δουλευουμε μανιωδώς!
    Σουπερ!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες και πολύ πρωτότυποι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυ πολυ ομορφοι Χρυσουλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ όμορφοι όλοι αλλά ο πρώτος είναι τέλειος.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O καθένας τους είναι ιδιαίτερος. Συγχαρητήρια γι αυτή σου την κίνηση Χρυσούλα! Καλό υπόλοιπο εβδομάδας γλυκιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Bellísimo sitio, te dejo un fuerte abrazo desde Uruguay!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πρωτότυποι και υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!!Να σαι καλά και να δημιουργείς..... Τα πρωινά μου φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο σου Χρυσούλα μου, είναι πάρα πολύ όμορφοι!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφοι κουμπαράδες!!Ξέχασες να αφήσεις λινκ από έργο σου στον δημιουργικό διαγωνισμό μου γλυκιά μου! περιμένω...μένουν λίγες μέρες ακόμα. φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφοι!!!! Και Χριστουγεννιάτικος ε? Δεν κρατιόμαστε για τις γιορτές!!! Μπράβο Χρυσούλα μου! Καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εύγε για την κίνησή σου Χρυσούλα!!!!Όλα είναι πανέμορφα!!!!Καλή συνέχεια και σου εύχομαι μιά όμορφη μέρα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ομορφιές, Χρυσούλα, πολλές ομορφιές!Μπράβο σου!Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή