Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ - Ο ΝΥΜΦΙΟΣ - Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ (χειροποίητες αγιογραφίες)



                            ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
                                                           

                                                                       

                                                         
                                      Οι αγιογραφίες έγιναν: Δια χειρός Χρυσούλας Σαρίδου


                                        ΚΑΛΗ  ΜΕΓΑΛΗ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ....

                 ΚΑΛΗ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ  ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!


21 σχόλια:

  1. Χρυσούλα μου μπράβο!Όπως είχα πει και στη φίλη μου τη Γιώτα αυτοί που αγιογραφούν έχουν χάρισμα.Δεν είναι απλά καλλιτέχνες!!!Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια. . . Καλο Πασχα ευχομαι. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσούλα μου τι να πρωτοθαυμάσω στις αγιογραφίες σου! Την έκφραση, την αρμονία, τους απαλούς χρωματισμούς;
    Συγχαρητήρια και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες!!!Καλό Πάσχα σου εύχομαι και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσούλα μου οι αγιογραφίες σου είναι καταπληκτικές μπράβο σου!!!
    Καλή Μεγαλοβδομάδα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσούλα σ'ευχαριστούμε για το όμορφο σχόλιο!!! Εύχομαι να έχεις μια όμορφη και κατανυκτική Μ.Εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσούλα οι αγιογραφίες σου είναι απλά υπέροχες!!!Έχεις αναλάβει να αγιογραφήσεις για κάποια εκκλησία? Είναι πάρα πολύ καλή η δουλειά σου, ενθουσιάστηκα! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφες οι αγιογραφιες σου!Εγω τωρα μαθαινω και μακαρι να τα καταφερω!Καλη Μ.Εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα Χρυσούλα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκω Χρυσούλα μου!
    Οι αγιογραφίες σου είναι μοναδικές!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παρα πολυ ομορφες οι αγιογραφιες σου.Σου ευχομαι ολοψυχα καλη Ανασταση και καλο Πασχα.φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΟΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες Χρυσούλα!!
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφες οι αγιογραφίες. Καλό Πάσχα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυ ηρεμα αγιογραφεις!
    Πολυ χαιρομαι! Μπραβο για το ταλεντο σου! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρυσούλα μου, υποκλίνομαι στη δουλειά σου...
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπεροχες,μπραβο σου...Καλη Ανασταση με υγεια ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή