Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Δίσκος ζωγραφιστός......

Είχα έναν απλό, πολύ  πρακτικό, ξύλινο δίσκο σερβιρίσματος,
χωρίς να είναι ιδιαίτερα όμορφος και
για τον λόγο αυτό....μόλις τελείωνε την αποστολή του
έμπαινε κατευθείαν στο
συρτάρι της κουζίνας.
Τώρα όμως που τον έχω βάψει και τον έχω ζωγραφίσει ......
αυτός καμαρώνει στην γωνία στον πάγκο της κουζίνας μου
κι`εγώ χαίρομαι που τον βλέπω.........



                                                                                     


         Μ`αυτόν τον ζωγραφιστό δίσκο παίρνω μέρος
στον διαγωνισμό της Apinkdreamer με θέμα τα λουλούδια
                                                                                 
                                                                             

                                              

30 σχόλια:

  1. Είναι να μην καμαρώνει... τόσο όμορφος που έγινε!!! Πολλά φιλιά Χρυσούλα μου και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ! ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφος έγινε Χρυσούλα μου!!!
    Μου αρέσει που οι ζωγραφιές σου έχουν λεπτές γραμμές
    και χωρίς να είναι φορτωμένες στολίζουν τόσο όμορφα!!!
    Καλό μεσημέρι να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ?????ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟΣ...ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσούλα μου είναι τέλειος μπράβο!!!Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσούλα μου ένα μπουκέτο παπαρούνες τόσο τέλεια ζωγραφισμένες πως να μην ομορφαίνουν τον δίσκο σου! Τι καλά που μας τον έδειξες και τον καμαρώνουμε και εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολλά χαριτωμένος ... καλή επιτυχία στον διαγωνισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τον εκανες υπεροχο..μου αρεσαν τα λουλουδια..καλη επιτυχια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εμείς χαιρόμαστε που τον βλέπουμε, είναι λιτός αλλά πανέμορφος.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταπληκτικος ο δισκος!Ωραιο χρωμα!Υπεροχες παπαρουνες!
    Με το δικιο του καμαρωνει βεβαια........Δινεις ζωη και νοημα σε οτι πιανεις στα χερια σου.....Καθε φορα ανεβαζεις τον πήχη ακομα πιο ψηλά.....Συγχαρητηρια για ακομη μια φορα!!!...
    Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΥΨΕΙΣ ΤΩΡΑ;!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειος! Τέλειος!!! Τι όμορφες που είναι οι παπαρούνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ!!!!!ΟΙ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχος ο δίσκος σου!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΧΡΥΣΟΥΛΑ , ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!!!!!ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι υπέροχος! Κι οι παπαρούνες, ολοζώντανες!Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομίζω οτι θα απλώσω το χέρι και θα κόψω τις παπαρούνες!Υπέροχος δίσκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφες οι κόκκινες ανεμώνες σου (εμένα ανεμώνες μου μοιάζουν παρά το κατακόκκινο χρώμα τους)
    ΄Γεγονός είναι ότι ο δίσκος είναι ενα μικρό έργο τέχνης και να τον δείχνεις με καμάρι !!
    Αιγαιοπελαγίτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχ είναι σαν ολοζώντανες, σαν να τις έκοψες μόλις και να τις έβαλες στο δίσκο!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφος και κομψός ο δίσκος σου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πώς να μην τον καμαρώνεις!! Εγινε υπέροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ ομορφος εγινε Χρυσουλα μου,ανοιξιατικος και δροσερος!!!!Και βεβαια να καμαρωνεις ειτε στολιζοντας τον ειτε σερβιροντας!!!!!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παπαρούνα φλογερή,
    παπαρούνα ζηλεμένη
    ο διαβάτης που προσμένει,
    άλλην δε ζητά να βρη...

    Αφιερωμένο με αγάπη στην Καλλιτέχνιδα του δίσκου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή επιτυχία!!! Είναι πανέμορφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι τέλειος ο δίσκος.Καλή επιτυχία!!
    http://nailsartgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τον ομορφότερο δίσκο ζωγράφισες Χρυσούλα μου καλή επιτυχία και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάρα πολύ όμορφος ο δίσκος σου!!!!οι παπαρούνες είναι σαν αληθινές!!!!καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απίθανος έγινε ο δίσκος σου!!!Τέλειες παπαρούνες!!Μπράβο σου γλυκειά μου!!Έχω κι εγώ έναν δίσκο περίπου έτσι, μου έδωσες ιδέα να τον ζωγραφίσω κι εγώ!!!Ευχαριστώ!! φιλάκια.
    Επίσης αγαπώ πολύ κι εγώ τον Βέγγο μας, τον Έλληνα του καθημερινού μόχθου!!! Πραγματικά μας λείπει, και δεν νομίζω ότι θα υπάρξει άλλος όμοιός του ποτέ!!! Ζει στις καρδιές μας!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τελειος εγινε χρυσουλα μου! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή